Ing. Hana Kaderová
Bachelor's thesis
Psychologická analýza značky Mattoni
Psychological Analysis Of Mattoni Brand
Abstract:
Mattoni je tradiční a úspěšnou značkou na trhu minerálních vod v Česku. Dlouhodobě je známým pojmem na trhu nealkoholických nápojů tvořících základ každodenního zdravého pitného režimu. Značkase prezentuje jako název, grafický symbol, znak, písmena, číslice nebo jejich kombinace, které označují nabídku podniku. Bakalářská práce se zabývá vytvořením psychologické analýzy vnímání značky Mattoni na základě …moreAbstract:
Mattoni is the tradition Czech mark on the mineral water market. It is the long term well-known term on the non alcoholic drinks market, making the base of everyday healthy drinking. The mark ca be represented by name, graphic symbol, sign, letters or numbers, designating the supply of the firm. This thesis is dealing with the creating of the psychological analyze of noticing the mark Mattoni following …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mb54u/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2011
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Analýza marketingové komunikace značky Mattoni
Tereza Jacinová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová