Analýza podpory prodeje vybraného podniku – Ing. Hana Běličová
Ing. Hana Běličová
Diplomová práce
Analýza podpory prodeje vybraného podniku
Analysis of sales promotion campaign of selected company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je „Analýza podpory prodeje vybraného podniku“. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje: jejího postavení mezi nástroji komunikačního mixu; jednotlivým formám a nástrojům, které podpora prodeje využívá; a problematice jejích kampaní. V úvodu praktické části je představen podniku, vybraný pro analýzu …víceAbstract:
The goal of this thesis is “Analysis of sales promotion campaign of selected company”. The study is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is devoted to sales promotion issues, the position of sales promotion among other communicational mix instruments; forms and instruments which sales promotion uses; and issues of its campaigns. In the introduction of practical part, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t8wtp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit
Kryštof Kunštát -
Projekty na podporu kultury z hlediska kategorie symbolického kapitálu (na materiálu projektu na podporu městské kultury BU2R - projekt Budvaru)
Markéta KOŠAŘOVÁ -
Projekt na podporu pěstounské péče na přechodnou dobu
Martina Vaňková -
Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky
Anna Hlisnikovská -
Severní Irsko - od kampaně na podporu lidských práv k ozbrojenému konfliktu
Martina KARVANOVÁ -
Studie fundraisingové kampaně na podporu vzniku Centra pro důstojné stárnutí Sue Ryder
Tamara LIMBURSKÁ