Ing. Hana Běličová

Diplomová práce

Analýza podpory prodeje vybraného podniku

Analysis of sales promotion campaign of selected company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je „Analýza podpory prodeje vybraného podniku“. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje: jejího postavení mezi nástroji komunikačního mixu; jednotlivým formám a nástrojům, které podpora prodeje využívá; a problematice jejích kampaní. V úvodu praktické části je představen podniku, vybraný pro analýzu …více
Abstract:
The goal of this thesis is “Analysis of sales promotion campaign of selected company”. The study is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is devoted to sales promotion issues, the position of sales promotion among other communicational mix instruments; forms and instruments which sales promotion uses; and issues of its campaigns. In the introduction of practical part, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta