Značky původu a kvality v České republice pohledem podnikatelských subjektů – Bc. Martin Vích
Bc. Martin Vích
Diplomová práce
Značky původu a kvality v České republice pohledem podnikatelských subjektů
Marks of Origin and Quality in The Czech Republic from Business Perspective
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu „Značky původu a kvality v České republice pohledem podnikatelských subjektů“. Práce je rozdělena na teoretickou část věnovanou literární rešerši odborné literatury českých i zahraničních autorů a praktickou část věnovanou dotazníkovému šetření podniků, uvedených v seznamech firem na webových stránkách vybraných značek kvality.Literární rešerše zkoumá historii …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of " Marks of Origin and Quality in The Czech Republic from Business Perspective". The work is divided into a theoretical part focused on professional literature research of Czech and foreign authors and a practical part focused on the questionnaire survey of companies listed in the company lists on the websites of selected quality marks.A literature review …víceKlíčová slova
identita kvalita podnik konkurenční výhoda značka strategie image původ region potravinářství
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok
Název
Vložil
Vloženo
Práva