Bc. Lucie Ehrenbergerová

Bachelor's thesis

Módní blog jako marketingový nástroj

Fashion Blog as a Marketing Tool
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je módní blog a způsob využití této platformy jako nástroje k marketingové komunikaci. Cílem je pomocí dotazníkového šetření analyzovat a popsat vliv módních blogů na českého spotřebitele a jeho nákupní rozhodování.
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is a fashion blog and the use of this platform as a tool for marketing communication. The aim is to analyze and describe the impact of fashion blogs on Czech consumer and his buying decision process.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication