Anastasiia Tolstykh

Bakalářská práce

The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company

Analýza a návrh marketingové komunikace startupu CleanMyPlace
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro nový start-up CleanMyPlace, vítěz VŠE Xport soutěže roku 2015, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce a zlepšování stávajících marketingové strategie a taktiky. Teoretická část je věnována marketingovým nástrojům, zejména online komunikaci, jelikož tato společnost poskytuje své služby přes internet. V praktické části jsou definovány …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the proposal of marketing communication for new start-up company CleanMyPlace, the winner of VŠE Exports 2015, aimed at increase of its brand awareness and improvement of existing marketing strategies and tactics. The theoretical part is devoted to marketing tools, most improtantly to marketing online communication, as soon as this brand provides its services via …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50926