Roman LUDVÍK

Bakalářská práce

Tvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace

Creation of an educational application with a historical theme with elements of gamification
Anotace:
Tato práce popisuje gamifikaci, tedy využití herních principů k zatraktivnění různých činností. Práce také obsahuje příklady aplikací využívajících gamifikaci ve výuce a popisuje tvorbu vlastní vzdělávací aplikace zaměřené na opakování látky Velké francouzské revoluce. V práci jsou popsány jednotlivé fáze její tvorby, a jaké gamifikační principy aplikace využívá. Zpětná vazba ohledně hry byla získána …více
Abstract:
This thesis describes gamification, that is use of gaming principles to make various activities more appealing. Thesis also includes examples of applications using gamification in education and describes creation of own educational application with focus of revising French revolutiuon. Part of thesis is description of particular phases and which gamification principles application uses. Feedback was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Miroslav Zíka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LUDVÍK, Roman. Tvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/