Nikol POUZAR

Bakalářská práce

Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání

Functional literacy of university student as a factor of the quality of education
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší úroveň funkční gramotnosti studentů vysokých škol a její souvislost s vnímáním kvality výuky. Teoretická část je zaměřena na vývoj pojmu gramotnost, funkční gramotnost, jejich obsah a pojmy s nimi úzce související. Samostatné kapitoly jsou také věnovány definici kvality výuky s orientací na prostředí vysokých škol a mapování mezinárodních průzkumů gramotnosti. Cílem bylo …více
Abstract:
This bachelor thesis is mainly about functional literacy of university students and its relation to the quality of tuition. The theoretical section is focused on the notion of literacy, functional literacy, their content and related terms. A definition of quality of tuition and an overview of available research results are discussed in separate chapters too. In practice, the bachelor thesis has tried …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POUZAR, Nikol. Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta