Iana Salnikova

Bachelor's thesis

Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu

Marketing mix of a new enterprise on example of graphic design courses
Anotácia:
Bakalářská práce se soustředí na rozšířený marketingový mix služeb, jejichž specifické vlastnosti vyžadují použití odlišných marketingových nástrojů. Cílem této práce je provedení analýzy marketingových mixů vybraných firem poskytujících školení v oblasti informačních technologií a grafického designu, a následně na základě získaných skutečností vytvoření návrhu marketingového mixu pro firmu, která …viac
Abstract:
The bachelor thesis focuses on an extended marketing mix of services which specific characteristics require the use of different marketing tools. The aim of this thesis is to analyze marketing mixes of selected companies providing information technology and graphic design courses, and consequently to create a marketing mix for a company that is only preparing to enter the market. In the theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77179