Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu – Iana Salnikova
Iana Salnikova
Bakalářská práce
Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu
Marketing mix of a new enterprise on example of graphic design courses
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na rozšířený marketingový mix služeb, jejichž specifické vlastnosti vyžadují použití odlišných marketingových nástrojů. Cílem této práce je provedení analýzy marketingových mixů vybraných firem poskytujících školení v oblasti informačních technologií a grafického designu, a následně na základě získaných skutečností vytvoření návrhu marketingového mixu pro firmu, která …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on an extended marketing mix of services which specific characteristics require the use of different marketing tools. The aim of this thesis is to analyze marketing mixes of selected companies providing information technology and graphic design courses, and consequently to create a marketing mix for a company that is only preparing to enter the market. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77179
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77179
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová