Effective use of sales promotion tools in retail – Ľudmila VAŠKOVÁ
Ľudmila VAŠKOVÁ
Bakalářská práce
Effective use of sales promotion tools in retail
Effective use of sales promotion tools in retail
Abstract:
The bachelor thesis discusses effectivity of sales promotion tools, especially loyalty pro-grammes. In theoretical part, an overview on sales promotion in context of integrated marketing communication is provided. In practical part, the thesis brings different opinions from different perspectives on loyalty programmes, their functioning, effectivity and brings a view from Slovak and Czech consumers …víceAbstract:
Bakalárska práca pojednáva o efektivite nástrojov podpory predaja a špeciálne o vernost-ných programoch. V teoretickej časti je uvedený prehľad o nástrojoch podpory predaja vsadený do kontextu integrovanej marketingovej komunikácie. V praktickej časti sa práca venuje rôznym pohľadom na vernostné programy, ich fungovanie, efektivitu a prináša pohľad spotrebiteľov v Českej a Slovenskej republike na vernostné …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18781
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŠKOVÁ, Ľudmila. Effective use of sales promotion tools in retail. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vernostné programy v hotelierstve
Diana Fričová -
Vernostné programy pre nezávislé hotelové zariadenia
Patrik Kuzemka -
Vernostné programy v bankovom sektore ČR a ich dopad na spotrebiteľa
Richard Pereš -
Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Vanda Demčáková -
Vernostné programy a ich vplyv na spotrebiteľa
Jaroslava Rothmajerová -
Vernostné programy v hotelierstve
Lenka Halásová -
INOVACE SLEVOVÝCH A VĚRNOSTNÍCH PROGRAMŮ V HOTELNICTVÍ
Jana Kadlečíková