Michala PÁTKOVÁ

Bachelor's thesis

Volba vysoké školy středoškolských studentů na Mostecku

University choice of high school students in the Most region
Abstract:
Tlak stále se zvyšující konkurence ve vysokoškolském prostředí po celém světě podněcuje vysoké školy, aby zlepšily své marketingové a komunikační strategie při náboru budoucích studentů. Aby v tomto kroku byly úspěšné, musí vysoké školy porozumět procesu volby vysoké školy z pohledu budoucích studentů. Cílem práce bylo identifikovat faktory, které ovlivňují volbu vysoké školy studentů gymnázií a ekonomických …more
Abstract:
A competitive pressure between universities in the whole world is still increasing, so the universities are stimulated to improve their marketing and communication strategies when they are recruiting new students. For better success in recruiting students, they have to understand how are students choosing their future university. The target of this thesis was to identify which factors are important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PÁTKOVÁ, Michala. Volba vysoké školy středoškolských studentů na Mostecku. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická