Programovací prostředky pro LEGO roboty – David DITTMAR
David DITTMAR
Bachelor's thesis
Programovací prostředky pro LEGO roboty
Programming tools for LEGO robots
Anotácia:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřil na firmware leJOS a programování LEGO robotů Mindstorms EV3 v programovacím jazyce Java. Práce se věnuje návrhu návodu pro realizaci úloh v programovacím jazyce Java. Součástí práce je analýza programovacích prostředí pro vývoj aplikací v různých programovacích jazycích a sbírka ukázkových příkladů.Abstract:
In my bachelor thesis I focused on firmware leJOS and LEGO Mindstorms EV3 robot programming in Java language. The thesis contains instructions for the implementation of tasks in Java programming language. The part of this work is analysis of programming tools for developing applications in different programming languages and set of demonstration examples.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zverejniť od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DITTMAR, David. Programovací prostředky pro LEGO roboty. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Applied Information Science / Information Science and Computer Technology - Applied Information Science
Práce na příbuzné téma
-
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole
Jana KADLEČÍKOVÁ -
Řízení aktivních prvků LEGO Technic z prostředí EV3
Daniel Blaško -
Tvorba knihovny pro podporu řízení a sběru dat z robotických zařízení Lego Mindstorms EV3 a humanoidního robota Nao
Martin PRÁŠEK -
Řešené úlohy z programování malých robotů se stavebnicí Lego Mindstorms EV3
Lukáš Hrtoň -
Lego Mindstorm EV3 ve výuce programování a robotiky
Jaroslav Páral -
Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na harmoniku pro propagaci FEL
Martin Šrámek -
Řízení LEGO Powered-up hub z prostředí EV3
Jakub Potoček