Ing. Darina Šeborová, DiS.

Bakalářská práce

Tvorba mediální strategie

Creation of the media strategy
Anotace:
Začátek mé bakalářské práce je věnován vymezení pojmu reklama. Představíme si tři pohledy na marketingový mix – 4P, 4S a 4C. Zastavíme se u promotion a nakonec budeme definovat samotný pojem reklama. Druhá část pojednává o mediálním trhu, současných mediálních trendech, které ovlivňují český mediální trh. Zmíníme se i o klasických médiích, mediálních agenturách a mediálních pojmech, které hrají klíčovou …více
Abstract:
The first part of my bachelor thesis focuses on the qualification of “advertisement”. Three views of the marketing mix are introduced: 4P, 4S and 4C, stressing out “promotion” to finally define the advertising itself. The next part targets a media market and up-to-date media trends impacting the Czech media market. The thesis tackles the classic media, media agencies, and other media concepts that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní