Ing. Martin Kot

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu

Sales promotion as a tool of integrated marketing communications selected firm in the business sector
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice podpory prodeje používané v sektoru obchodních firem. Pozornost je věnována nástrojům podpory prodeje i celému marketingovému mixu. Popisuje činnosti, které firmy vyvíjejí k podpoře zvýšení svého prodeje, jak je plánují a tvoří, jaké si dávají cíle a jaké typy nástrojů používají. Cílem práce je potvrdit či vyvrátit, zda a jak velký vliv mají slevové akce na přímý …více
Abstract:
This work deals with the issue of sales promotion used in the commercial sector companies. Attention is paid to the sales support tools and the entire marketing mix. It describes the activities developed to support the company increase its sales as planned and are what give you objectives and what types of instruments used. The practical part is all described in detail and shown to a specific, existing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Micková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní