Ing. Martin Kot

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu

Sales promotion as a tool of integrated marketing communications selected firm in the business sector
Abstract:
Tato práce pojednává o problematice podpory prodeje používané v sektoru obchodních firem. Pozornost je věnována nástrojům podpory prodeje i celému marketingovému mixu. Popisuje činnosti, které firmy vyvíjejí k podpoře zvýšení svého prodeje, jak je plánují a tvoří, jaké si dávají cíle a jaké typy nástrojů používají. Cílem práce je potvrdit či vyvrátit, zda a jak velký vliv mají slevové akce na přímý …more
Abstract:
This work deals with the issue of sales promotion used in the commercial sector companies. Attention is paid to the sales support tools and the entire marketing mix. It describes the activities developed to support the company increase its sales as planned and are what give you objectives and what types of instruments used. The practical part is all described in detail and shown to a specific, existing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Micková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní