Bc. Pavla Škarýdová

Master's thesis

Firemní identita, image, kultura

Corporate identity, image and culture
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat firemní identitu, kulturu a image společnosti Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. Jak již název napovídá, tato společnost se zabývá především výrobou a prodejem pečiva a zákusků. Práce se nejprve zabývá teoretickou stránkou firemní identity, image a kultury, ze které následně vyplývá praktická část. V části teoretické jsou podrobněji vysvětleny klíčové …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the corporate identity, culture and image of Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. The company is mainly focused on a pastry production and its sale. The first part of the thesis, which is the theoretical part, is focused on the corporate identity, culture and image. The theoretical part also deals with the meaning of key words of the thesis, such as the corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Škarýdová, Pavla. Firemní identita, image, kultura. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta