Rozvíjení řečových dovedností u žáků s OMJ na 2. stupni ZŠ – Bc. Iveta Jelínková
Bc. Iveta Jelínková
Diplomová práce
Rozvíjení řečových dovedností u žáků s OMJ na 2. stupni ZŠ
Development of speech skills of pupils with DML at the 2nd level of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na rozvíjení řečových dovedností u žáků s odlišným mateřským jazykem zejména na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje rozdíl mezi pojmy čeština jako mateřský jazyk, čeština jako druhý jazyk a čeština jako cizí jazyk, dále popisuje referenční jazykové úrovně a odlišnosti mezi nimi. Uvádí zkoušky z českého …víceAbstract:
The master thesis is focused on developing speech skills of pupils with a different mother tongue, especially at the second level of primary school. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part explains the difference between the terms Czech as a mother tongue, Czech as a second language and Czech as a foreign language, as well as describing the reference language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qg5el/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Hana Svobodová, Dr. phil.
- Oponent: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
The use of the mother tongue in English language lessons for grammar school students
Pavla Šaldová -
Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom
Radka Saundersová -
The Role of the Mother Tongue in Foreign Language Teaching
Andrea SLAVÍČKOVÁ -
Remedial Activities as a Tool of Eliminating Mother Tongue Interference in EFL Classes
Kristýna Václavíková -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Specifika práce učitele mateřské školy s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Raková