Bc. Tereza Šmolíková

Diplomová práce

Spotřební chování současné mladé generace

Consumer Behavior of the Young Generation
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na spotřební chování současné mladé generace s důrazem na jeho využití v marketingu. Popisuje hodnoty a hodnotovou orientaci mládeže a charakterizuje faktory, které je utvářejí a ovlivňují. Definuje generaci Y, psychické aspekty adolescence a jejich vliv na spotřební chování. Autorka rozebírá pojmy spojené s životním stylem, tedy samotný životní styl, spotřební chování a …více
Abstract:
The thesis focuses on the consumer behavior of the young generation with emphasis on its use in marketing. It also focuses on values and value orientation of youth and the factors that shapes and influences these values. This thesis also defines Generation Y, the psychological aspects of adolescence and their influence on consumer behavior. They also defines the terms lifestyle, consumer behavior and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace