Lenka Šroufková

Bakalářská práce

Hodnocení mediálních výstupů v PR

Evaluation of media outputs in PR
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je sumarizovat a porovnat nejdůležitější metody využívané pro hodnocení mediálních výstupů. U každé metody popisuji její metodiku, hodnotím její výhody i nevýhody a aplikuji ji na konkrétní případ -- vyhodnocení kampaně pro společnost Rudolf Jelínek. Výsledkem mého zkoumání je doporučení, která z těchto metod je nejpřijatelnější v případě produktové a která v případě korporátní …více
Abstract:
The main goal of the submitted thesis is to summarize theoretical knowledge of the PR, then analyze and compare the most important media outputs evaluation methods. Another aim of this work is to answer to the question which method is the most suitable for the product communication and which one for corporate communication. The thesis is divided into two parts. In the first part I summarize the theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jan Bockstefel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30397