Hodnocení mediálních výstupů v PR – Lenka Šroufková
Lenka Šroufková
Bakalářská práce
Hodnocení mediálních výstupů v PR
Evaluation of media outputs in PR
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je sumarizovat a porovnat nejdůležitější metody využívané pro hodnocení mediálních výstupů. U každé metody popisuji její metodiku, hodnotím její výhody i nevýhody a aplikuji ji na konkrétní případ -- vyhodnocení kampaně pro společnost Rudolf Jelínek. Výsledkem mého zkoumání je doporučení, která z těchto metod je nejpřijatelnější v případě produktové a která v případě korporátní …víceAbstract:
The main goal of the submitted thesis is to summarize theoretical knowledge of the PR, then analyze and compare the most important media outputs evaluation methods. Another aim of this work is to answer to the question which method is the most suitable for the product communication and which one for corporate communication. The thesis is divided into two parts. In the first part I summarize the theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of effectiveness of distribution channels in chosen hotel
Barbora Bašková -
Opatření pro zvýšení efektivity výzkumu v oboru chemické syntézy (Measures towards increasing the effectiveness of research in the field of chemical synthesis)
Jiří Václavík -
Evaluation of Effectiveness of New POP Solution in Pharmacy: Case Study of L'Oréal
Nikola Kmoníčková -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Detekce alel S lokusu autoinkompatibility u odrůd meruněk s využitím PCR
Daria Penzina -
Úloha PR manažera vybraného podniku
Ivanová Ivanová -
PR a krizová komunikace
Tomáš Lacina -
Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování v médiích společnosti IBM s využitím osobní empirie autora
Kamila Pavlištová