Vizuální dezinformace jako součást mediální výchovy – Bc. Lucie JEMELKOVÁ
Bc. Lucie JEMELKOVÁ
Diplomová práce
Vizuální dezinformace jako součást mediální výchovy
Visual disinformation as a part of media education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou dezinformací, zejména dezinformací vizuálních. Teoretická část práce je zaměřená na problematiku médií, informací, dezinformací, vizuálních dezinformací a Mediální výchovy. V praktické části jsou popsána interpretována data z výzkumného dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaká je úroveň žáků 2. stupně základních škol v oblasti vizuálních dezinformací …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue od disinformation, especially visual disinformation. The theoretical part of the work is focused on the issues of media, information, disinformation, visual disinformation and media education. The practical part describes the interpreted data from a research questionnaire survey, which aimed to determine the level of primary school pupils in the field of visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEMELKOVÁ, Lucie. Vizuální dezinformace jako součást mediální výchovy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství hudební výchovy pro střední školy a pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva