Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry – Ebitimi Anthony Akene
Ebitimi Anthony Akene
Diplomová práce
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Integrace dat v reálném čase do CRM: Analýza jejího dopadu na globální obchodní výkonnost a konkurenční prostředí v pivovarském průmyslu
Anotace:
V dnešním trvale dynamickém pivovarnickém průmyslu se přijetí pokročilých technologií, konkrétně integrace dat v reálném čase do systémů Customer Relationship Management (CRM), stalo kritickým faktorem pro úspěch organizace. Tato studie si klade za cíl prozkoumat důsledky integrace dat v reálném čase do systémů CRM na výkonnost podniku a konkurenční prostředí v pivovarnickém sektoru. Pro posouzení …víceAbstract:
In today’s perpetually dynamic brewery industry, the adoption of advanced technologies, specifically real time data integration in Customer Relationship Management (CRM) systems has become a critical factor for organizational success. This study aims to examine the implications of integrating real time data into CRM systems on both business performance and the competitive environment within the brewery …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94337
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: Jan Černý
- Oponent: Martin Potančok
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AKENE, Ebitimi Anthony. \textit{Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rv7jm8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Information Systems Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Web application user interface for customer relationship management in Spanish agritourism
Grigorii Nazarov -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková