Dítě se specifickou poruchou učení a kvalita rodinného života – Petra AMBRŮZOVÁ
Petra AMBRŮZOVÁ
Bakalářská práce
Dítě se specifickou poruchou učení a kvalita rodinného života
Child with a specific learning difficulty and quality of a family life.
Anotace:
Bakalářská práce na téma dítě se specifickou poruchou učení a kvalita rodinného života se snaží zmapovat problémy, kterými prochází rodiny s dětmi se specifickou poruchou učení. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé druhy specifických poruch učení, jejich projevy a příčiny. V praktické části byl zvolen kvalitativní výzkum, který poskytuje pohled na tři rodiny s dětmin se specifickou poruchou …víceAbstract:
A bachelor thesis on a topic of child with a specific learing disability and quality offamily life is trying to map out the problems thefamilies with children with specific learing disabilites are going through. A theoretical section describes different types of specific disabilites, their symptoms and causes. A practical part in wich a qualitative research has been made shows three familiae with children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMBRŮZOVÁ, Petra. Dítě se specifickou poruchou učení a kvalita rodinného života. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vstupní diagnostika pedagoga jako východisko pro reedukaci specifických poruch učení žáků na základní škole
Simona Pokorná -
Diagnostika specifických poruch motorického učení u dětí mladšího školního věku
Anežka KYVÍŘOVÁ -
Pedagogická diagnostika specifických poruch učení u žáků 1. ročníku
Jaroslava GAJDOŠOVÁ -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina Mervartová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Jana Kuldová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Andrea Jandová -
Náprava specifických poruch učení za pomoci výtvarných aktivit na základní škole
Petra PROKŮPKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva