Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost – Bc. Darya Verteletskaya
Bc. Darya Verteletskaya
Bakalářská práce
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
Erotics and Sex in Advertisement and its Ethical Aspect
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje výzkum a analýzu současných a historických reklamních praktik, konkrétně použití elementů sexu a erotiky v reklamních sděleních. Práce obsahuje teoretická východiska, zejména definice etiky a morálky, stanovení hranice mez etickým a vulgárním obsahem, příklady precedentů neetické a nemorální reklamy v minulosti. Pojednává o historii reklamy v kontextu praktik použití elementů …víceAbstract:
Bachelor thesis includes research and analysis of current and historical advertising practices containing sex and erotic elements in advertising. Thesis includes theoretical background, particularly of ethics and morality, determination and ethical boundaries limits, vulgarity, examples of precedents of unethical and immoral advertising in the past and in the modern ads. It discusses the history of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12306/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VERTELETSKAYA, Darya. \textit{Erotika a sex v~reklamních sděleních a jejich etičnost}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rv90un/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana spotřebitele ve finančních službách
Jacqueline Houdková -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Postoj spotřebitelů k self repair - opravování produktů vlastními silami
Tereza Olšová -
Chování a postoj spotřebitelů k welfare vánočních kaprů
Andrea Piknová -
Koncept subscription v automotive: postoj spotřebitelů k on-demand features coby prvkům výbavy automobilů
Pavlína Červenková