Mgr. Alice Tučková

Diplomová práce

Diseño de actividades de comprensión lectora mediante la inteligencia artificial

Developing reading comprehension exercises using artificial intelligence
Abstract:
The subject of the thesis is the analysis of the possibilities of artificial intelligence for the creation of didactic materials focused on the reading comprehension part of the didactic test of the Spanish language school-leaving exam. The thesis seeks to find ways in which artificial intelligence could support teachers in the creation of didactic materials to prepare students for the exercises included …více
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza využití umělé inteligence pro tvorbu didaktických materiálů zaměřených na část čtení s porozuměním didaktického testu státní maturitní zkoušky ze španělského jazyka. Práce se snaží najít způsob, jak by mohla umělá inteligence podpořit učitele při tvorbě didaktických materiálů pro přípravu studentů na cvičení obsažená v didaktickém testu ze španělštiny. Teoretická …více
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Liudmyla Shuppe, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy