Bc. Kateřina Stojanová

Bakalářská práce

Srovnání struktur výuky na uměleckých školách Bauhaus a Black Mountain College skrze osobnost Josefa Alberse

Comparison of the structures of teaching at art schools Bauhaus and Black Mountain College through Josef Albers
Anotace:
Práce je zaměřena na dvě významné umělecké školy první poloviny 20. století; Bauhaus, německou školu fungující mezi lety 1919 - 1933 a Black Mountain College, USA, jejíž existence spadá do doby mezi lety 1933 - 1957. Předkládáno je srovnání těchto škol skrze vyučované předměty s následným popisem metodiky a pedagogiky. Fungování škol je podloženo představením interního uspořádání a politikou spočívající …více
Abstract:
The work is focused on two major art schools of early 20th century, Bauhaus a German school functioning between 1919 - 1933 and Black Mountain College, USA, which existence dates back to between 1933 - 1957. Presented is a comparison of these schools their taught subjects, their methodology and pedagogy as well as the overall school politics, including approach to their students and the whole internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martina Ivičič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií