Josefina Wankeová

Diplomová práce

Marketing v ilustrátorství v ČR

Marketing of illustration in The Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v ilustrátorství v České republice, konkrétně marketingem na B2B trhu. Cílem této práce bylo identifikovat specifika marketingu ilustrátorské tvorby v rámci B2B a vytvořit schémata procesu marketingových aktivit současných ilustrátorů. Druhým cílem bylo nalézt oblasti marketingu, které ilustrátoři považují za problematické, a navrhnout postupy, které by mohly …více
Abstract:
The topic of this master’s thesis is marketing of illustration in The Czech Republic in the B2B sector. This thesis has three main goals. The first goal of this paper is to identify the specifics of B2B marketing in the context of illustration. The second is to describe the processes of marketing activities of freelance illustrators. And the last goal is to identify problematic areas and to design …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Marie Vítová Dušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80565

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma