Bc. Tereza Strychová

Master's thesis

Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení

The Use of Archetypes in Advertisements’ Thematizations
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení. Popisuje, jakou roli sehrávají archetypy (archetypální tematizace, motivy, resp. symboly) při tvorbě reklamních sdělení a snaží se definovat jejich skrytý obsah. Hlavním východiskem pro identifikaci archetypů představuje dvanáct archetypů značek dle M. Mark a C. S. Pearson a pochopitelně i původní Jungův psychologický …viac
Abstract:
The thesis is about the usage of archetypes in the thematization of advertisements. It describes the role of archetypes (archetypal thematization, motives, or symbols) during the creation of advertisements and tries to identify its hidden content, its meaning. The main theoretical resources are twelve branding archetypes by M. Mark a C. S. Pearson and of course the original psychological concept of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní