Vidění, fotografie a nové éry technologií – Marcel Stecker
Marcel Stecker
Diplomová práce
Vidění, fotografie a nové éry technologií
View, Photography and New Technological Eras
Anotace:
Americký malíř Ed Ruscha pracoval od svých studií na Chouinard ART Institutu v Los Angeles i s fotografií. V roce 1963 vydává knihu Twentysix Gasoline Stations s fotografiemi benzinových pump na trase mezi Los Angeles a Oklahomou. Moje diplomová práce pojednává o době a souvislostech, v nichž Ruschova kniha vznikla. Uvádí je do kontextu studené války a její atmosféry. Na začátku seznamuji čtenáře s …víceAbstract:
American painter Ed Ruscha has been using medium of photography since his studies at Chouinard ART Institute in Los Angeles. In 1963 he published author's book Twentysix Gasoline Stations which depicts gasoline stations on the road between Los Angeles and Oklahoma. My diploma thesis describes Ruscha´s book and the time and circumstances under which it was being made. I am putting Ruscha´s book in the …víceKlíčová slova
teorie fotografieKlíčová slova
americká fotografieKlíčová slova
americké uměníKlíčová slova
malířiKlíčová slova
fotografovéKlíčová slova
konceptuální uměníObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2014
- Vedoucí: Miroslav PETŘÍČEK
- Oponent: Štěpánka ŠIMLOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Teorie fotografie v kontextu vizuální kultury: Otázka estetického hodnocení
Barbora Kundračíková -
Juxtapozice současné teorie fotografie
Adam Holubovský -
Vývoj fotografie a význam současné reportážní a dokumentární fotografie
Kristýna Řádková -
Václav Jírů: Teorie fotografie
Barbora Kundračíková -
Lukáš Jasanský a Martin Polák: Rebelové fotografie
Klára Stolková -
Portrétní fotografie ve světle argumentu Rogera Scrutona
Barbora Kučerová -
1. Teoretická část:\nl{}Krása ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy
Matej Chrenka -
Moralismus a teorie dokumentární fotografie
Barbora Kundračíková