Bc. Jitka DVORSKÁ, DiS.

Bachelor's thesis

PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace

PR communication of manufacturing company during the recruitment and internal communicatin strategy of manufacturing company.
Abstract:
Tato bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině zabývá metodami a principy Public relations, které používá výrobní společnost nejen při náboru zaměstnanců, ale také při budování dobrého jména značky. Dále definuje rozdíly mezi klasickými nástroji náborové kampaně a PR aktivitami, jejich výhody a nevýhody. Externí komunikace a metodika práce s médii je detailně rozpracována. Práce analyzuje …more
Abstract:
This thesis, in theoretical and practical level, deal with methods and principles of Public Relations, used at the manufacturing companies for hiring of new employees and for good image of brand as well. Further, define differences between classic tools of recruitment and PR activities, its benefits and disadvantages. External communication and methodic management with media is detailed described. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier: 7501

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2008
  • Supervisor: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DVORSKÁ, Jitka. PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.