Bc. Bořek Šedivý
Bakalářská práce
Facebook Marketing
Facebook Marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Facebook marketing“ je formulace doporučení pro aplikaci Facebooku jako nástroje marketingové komunikace pro vybranou polečnost na základě dotazníkového šetření vhodných uživatelů Facebooku. Teoretická část práce definuje základní pojmy týkající se marketingu a internetového marketingu se zaměřením na marketing sociálních sítí a Facebook marketing. V praktické části jsou …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis "Facebook marketing" is the formulation of recommendations for the application of Facebook as a tool of marketing communication for a selected company based on a questionnaire survey of suitable Facebook users. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts related to marketing and internet marketing focusing on social media marketing and Facebook marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qzsbh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of the digital media for the commercialization of products and services in Venezuela
Sarkis Agobian Melkonian -
Benefits and potential of non-timber forest products and ecosystem services
Emmanuel Acquaye Kumi -
Finanční gramotnost klientů společnosti Partners Financial Services, a.s.
Nikola Tolarova -
Finanční gramotnost studentů posledního ročníku obchodních akademií
Radka Popelková -
Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu
Karel Ševčík -
Finanční gramotnost jako podnikatelský plán
Lucie Vrabelová -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková -
Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Marek Tomíček