Bc. Bořek Šedivý
Bachelor's thesis
Facebook Marketing
Facebook Marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Facebook marketing“ je formulace doporučení pro aplikaci Facebooku jako nástroje marketingové komunikace pro vybranou polečnost na základě dotazníkového šetření vhodných uživatelů Facebooku. Teoretická část práce definuje základní pojmy týkající se marketingu a internetového marketingu se zaměřením na marketing sociálních sítí a Facebook marketing. V praktické části jsou …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis "Facebook marketing" is the formulation of recommendations for the application of Facebook as a tool of marketing communication for a selected company based on a questionnaire survey of suitable Facebook users. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts related to marketing and internet marketing focusing on social media marketing and Facebook marketing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qzsbh/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: Ph.D. Prateek Kalia
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
The role of the digital media for the commercialization of products and services in Venezuela
Sarkis Agobian Melkonian -
Benefits and potential of non-timber forest products and ecosystem services
Emmanuel Acquaye Kumi -
Finanční gramotnost klientů společnosti Partners Financial Services, a.s.
Nikola Tolarova -
Finanční gramotnost studentů posledního ročníku obchodních akademií
Radka Popelková -
Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu
Karel Ševčík -
Finanční gramotnost jako podnikatelský plán
Lucie Vrabelová -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková -
Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Marek Tomíček