Analýza preferencí zákazníků na trhu mobilních telefonů – Lucie Klimešová
Lucie Klimešová
Master's thesis
Analýza preferencí zákazníků na trhu mobilních telefonů
Analysis of Customers' Preferences at Mobile Phones Market
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na spotřebitelské chování na trhu mobilních telefonů v České republice. Práce si klade za cíl zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření jaká specifika jsou pro zákazníka důležitá při výběru mobilního telefonu. Analyzuje jejich spotřebitelské a nákupní chování, preference a potřeby. Teoretická část práce je orientována na poznatky, které se týkají charakteristiky zákazníka …viacAbstract:
The thesis is focused on consumer behavior on the mobile phone market in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out what specifics are important for the customer when choosing a mobile phone. It analyzes their consumer and buying behavior, preferences and needs.The theoretical part of the thesis is focused on knowledge concerning customer characteristics and behavior. It theoretically …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Buying Behavior of Indian Consumers
Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi -
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Generation Z buying behavior in fashion industry
Yelyzaveta Vasylieva -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael
Názov
Vložil
Vložené
Práva