Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace – Lenka Raková
Lenka Raková
Diplomová práce
Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace
Digital marketing and its role in reaching out young generation
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat prostředí digitálního marketingu, charakterizovat mladou generaci z hlediska její vybavenosti digitálními médii, zjistit preferenci jednotlivých komunikačních kanálů, mediální konzumaci, nákupní chování a následně analyzovat úlohu jednotlivých technik digitálního marketingu při oslovování této generace.Abstract:
The aim of diploma thesis is to map the digital marketing environment, characterize the young generation in terms of its digital media equipment, determine the preference of individual communication channels, media consumption, purchase behavior and analyze the role of digital marketing techniques for reaching this generation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Odehnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34590
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Nové trendy v digitálním marketingu
Jiří Fíla -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera