Lenka Raková

Diplomová práce

Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace

Digital marketing and its role in reaching out young generation
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat prostředí digitálního marketingu, charakterizovat mladou generaci z hlediska její vybavenosti digitálními médii, zjistit preferenci jednotlivých komunikačních kanálů, mediální konzumaci, nákupní chování a následně analyzovat úlohu jednotlivých technik digitálního marketingu při oslovování této generace.
Abstract:
The aim of diploma thesis is to map the digital marketing environment, characterize the young generation in terms of its digital media equipment, determine the preference of individual communication channels, media consumption, purchase behavior and analyze the role of digital marketing techniques for reaching this generation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Odehnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34590