Učitelovy kauzální atribuce problémového chování žáka – Mgr. Michaela Macounová
Mgr. Michaela Macounová
Bakalářská práce
Učitelovy kauzální atribuce problémového chování žáka
Teacher's causal attributions for pupil's problem behavior
Anotace:
UČITELOVY KAUZÁLNÍ ATRIBUCE PROBLÉMOVÉHO CHOVÁNÍ ŽÁKA Tato práce se snaží o přispění k výzkumu učitele a k výzkumu problémového chování, který je u nás zejména z pohledu učitele poněkud zanedbáván. Teoretická část práce stručně nastínila nejpodstatnější pojmy týkající se učitelových kauzálních atribucí problémového chování žáka ve škole a vztahy mezi nimi. Byly vymezeny základních pojmy a jejich možná …víceAbstract:
TEACHERS CAUSAL ATTRIBUTIONS FOR PUPILS PROBLEM BEHAVIOUR This thesis tries to contribute to a research of pupil problem behaviour from a teachers point of view that is in the Czech Republic rather neglected. Theoretical part of the thesis treats briefly of the most important terms relating to teachers causal attributions for pupil problem behaviour. There are defined essential terms, their relations …víceKlíčová slova
UČITELOVY KAUZÁLNÍ ATRIBUCE PROBLÉMOVÉHO CHOVÁNÍ ŽÁKA Klíčová slova atribuční chyby kauzální atribuce naivní psychologie problémové chování žáka uvažování učitele vztah učitel-žák Key words attributional errors causal attributions naive psychology problem pupil behaviour teachers thinking teacher-pupil relationship
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pecga/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2007
- Vedoucí: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Význam klimatu školy v prevenci problémového chování na nižším stupni Církevní základní školy svaté Ludmily v Hradci nad Moravicí
Andrea Sakreidová -
Přístup pedagogických pracovníků k problémovému chování žáka s poruchami autistického spektra
Lucie Podzemná -
Problémy v chování žáků ve škole - hodnocení žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ s problematickým chováním učiteli
Tereza Koběrská -
Analýza problémového chování žáků v náhradní rodinné péči na základní škole a návrhy jejich řešení
Markéta ŠVÁB FIŠEROVÁ -
Rizikové oblasti školního života z hlediska problémového chování žáků
Kristýna KAPRÁLOVÁ -
Řešení problémového chování žáků na 2. stupni základní školy
Jana Veselá -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Prevence problémového chování rozvojem emoční inteligence u žáků II. stupně ZŠ
Miroslava Pekárková