Učitelovy kauzální atribuce problémového chování žáka – Mgr. Michaela Macounová
Mgr. Michaela Macounová
Bachelor's thesis
Učitelovy kauzální atribuce problémového chování žáka
Teacher's causal attributions for pupil's problem behavior
Abstract:
UČITELOVY KAUZÁLNÍ ATRIBUCE PROBLÉMOVÉHO CHOVÁNÍ ŽÁKA Tato práce se snaží o přispění k výzkumu učitele a k výzkumu problémového chování, který je u nás zejména z pohledu učitele poněkud zanedbáván. Teoretická část práce stručně nastínila nejpodstatnější pojmy týkající se učitelových kauzálních atribucí problémového chování žáka ve škole a vztahy mezi nimi. Byly vymezeny základních pojmy a jejich možná …moreAbstract:
TEACHERS CAUSAL ATTRIBUTIONS FOR PUPILS PROBLEM BEHAVIOUR This thesis tries to contribute to a research of pupil problem behaviour from a teachers point of view that is in the Czech Republic rather neglected. Theoretical part of the thesis treats briefly of the most important terms relating to teachers causal attributions for pupil problem behaviour. There are defined essential terms, their relations …moreKeywords
UČITELOVY KAUZÁLNÍ ATRIBUCE PROBLÉMOVÉHO CHOVÁNÍ ŽÁKA Klíčová slova atribuční chyby kauzální atribuce naivní psychologie problémové chování žáka uvažování učitele vztah učitel-žák Key words attributional errors causal attributions naive psychology problem pupil behaviour teachers thinking teacher-pupil relationship
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pecga/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 1. 2007
- Supervisor: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Humanities / Psychology
Theses on a related topic
-
Význam klimatu školy v prevenci problémového chování na nižším stupni Církevní základní školy svaté Ludmily v Hradci nad Moravicí
Andrea Sakreidová -
Přístup pedagogických pracovníků k problémovému chování žáka s poruchami autistického spektra
Lucie Podzemná -
Problémy v chování žáků ve škole - hodnocení žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ s problematickým chováním učiteli
Tereza Koběrská -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Problémové chování u žáka s mimořádným nadáním
Barbora LUKASOVÁ