Simona Hradňanská
Bachelor's thesis
Rola emócii v reklamách bánk
Role of Emotions in the Bank Advertisements
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá emóciami v audiovizuálnych reklamách bánk, konkrétnejšie v reklamách od Air Bank a Tatra banky. Cieľom práce je zistiť, aké emócie banky cez svoje audiovizuálne reklamy skutočne vyvolávajú a ako ich respondenti vo veku 18 až 40 rokov z Čiech a zo Slovenska vnímajú. Ďalšou otázkou je, či sú v pociťovaní emócií v rámci národnosti nejaké rozdiely. Na začiatku v rámci teoretických …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with emotions in audiovisual advertisements of banks, more specifically in advertisements from Air Bank and Tatra banka. The aim of the thesis is to find out what emotions banks really evoke through their audiovisual advertisements and how respondents aged 18 to 40 from the Czech Republic and Slovakia perceive them. Another question is whether there are any differences in …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149468
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Jaroslav Urminský
- Reader: Lucie Waliszewská
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Rozbor bankovních služeb na příkladu tradiční banky České spořitelny a moderní nízkonákladové Air bank
Michal Modráček -
Ocenění společnosti MONETA Money Bank, a.s. se zaměřením na akvizici skupiny Air Bank
Jan Borz -
Poplatky za služby na běžných účtech, porovnání v Komerční bance, ČSOB, FIO Bance, mBank a Air Bank
František Hartmann -
Marketingový plán značky Air Bank
Roman Macháček -
Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z
Ondřej Koziorek -
Ocenění Air Bank, a.s.
Pavel Suska -
Analýza hospodaření společnosti Air Bank, a.s.
Jan Flajšman -
Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank
Gabriela Slezáčková