Simona Hradňanská
Bakalářská práce
Rola emócii v reklamách bánk
Role of Emotions in the Bank Advertisements
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá emóciami v audiovizuálnych reklamách bánk, konkrétnejšie v reklamách od Air Bank a Tatra banky. Cieľom práce je zistiť, aké emócie banky cez svoje audiovizuálne reklamy skutočne vyvolávajú a ako ich respondenti vo veku 18 až 40 rokov z Čiech a zo Slovenska vnímajú. Ďalšou otázkou je, či sú v pociťovaní emócií v rámci národnosti nejaké rozdiely. Na začiatku v rámci teoretických …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with emotions in audiovisual advertisements of banks, more specifically in advertisements from Air Bank and Tatra banka. The aim of the thesis is to find out what emotions banks really evoke through their audiovisual advertisements and how respondents aged 18 to 40 from the Czech Republic and Slovakia perceive them. Another question is whether there are any differences in …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149468
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Lucie Waliszewská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor bankovních služeb na příkladu tradiční banky České spořitelny a moderní nízkonákladové Air bank
Michal Modráček -
Ocenění společnosti MONETA Money Bank, a.s. se zaměřením na akvizici skupiny Air Bank
Jan Borz -
Poplatky za služby na běžných účtech, porovnání v Komerční bance, ČSOB, FIO Bance, mBank a Air Bank
František Hartmann -
Marketingový plán značky Air Bank
Roman Macháček -
Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z
Ondřej Koziorek -
Ocenění Air Bank, a.s.
Pavel Suska -
Analýza hospodaření společnosti Air Bank, a.s.
Jan Flajšman -
Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank
Gabriela Slezáčková