Simona Hradňanská

Bakalářská práce

Rola emócii v reklamách bánk

Role of Emotions in the Bank Advertisements
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá emóciami v audiovizuálnych reklamách bánk, konkrétnejšie v reklamách od Air Bank a Tatra banky. Cieľom práce je zistiť, aké emócie banky cez svoje audiovizuálne reklamy skutočne vyvolávajú a ako ich respondenti vo veku 18 až 40 rokov z Čiech a zo Slovenska vnímajú. Ďalšou otázkou je, či sú v pociťovaní emócií v rámci národnosti nejaké rozdiely. Na začiatku v rámci teoretických …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with emotions in audiovisual advertisements of banks, more specifically in advertisements from Air Bank and Tatra banka. The aim of the thesis is to find out what emotions banks really evoke through their audiovisual advertisements and how respondents aged 18 to 40 from the Czech Republic and Slovakia perceive them. Another question is whether there are any differences in …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Jaroslav Urminský
  • Oponent: Lucie Waliszewská

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava