Bc. Jana Gregorová
Bachelor's thesis
Zkratky a značky a jejich čtení
Shortcuts and symbols and their reading
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zkratkami, značkami a jejich čtením. V první části jsme se zaměřili na historii, tvoření, výslovnost a klasifikaci zkratek. Zmínili jsme zde i značky, ty jsme rozdělili na písmenné a číselné. V další části jsme se zabývali zkratkami, které se vyskytují v současné inzerci. Tímto směrem byl zaměřen i dotazník, ve kterém jsme se jednotlivých potencionálních čtenářů inzerátů …moreAbstract:
This bachelor thesis presents the concept of abbreviations, symbols and their definitions. In the first part, we focused on the history, formation, pronunciation and classification of abbreviations. We also analyzed symbols which are divided into two categories such as letter and numerical. In the other part, we included the abbreviations that can be found in present advertisements. In the enclosed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vicf5/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
- Reader: PhDr. Ondřej Šefčík, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / General Linguistics
Theses on a related topic
-
Zkratky a značky a jejich čtení
Eva Rybková -
Zkratky anglického původu a jejich výslovnost v českém prostředí
Zuzana Marková -
Zkratky, akronymy a značky ve zdravotnictví
Sabina DOMINOVÁ -
Zkratky a značky v českém a ruském publicistickém textu.
Pavlína CHMIELOVÁ -
Dynamika abreviace v současné češtině
Jitka HOLASOVÁ -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká