Radovan Sahánek
Bachelor's thesis
Logistika firmy Unilever
Logistika firmy Unilever
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o logistice firmy Unilever. Velký důraz klade na logistiku jako součást strategických rozhodnutí firmy. Posouzení efektivnosti začlenění logistiky do strategie probíhá za vysvětlení a propojení konceptů z obou oblastí a jejich následného popsání ve firmě. Součástí práce je analýza rozhodnutí firmy integrovat řešení evropských logistických procesů v Hub Katovice.Abstract:
This bachelor this discusses the logistics at Unilever. A considerable attention is paid to logistics as a part of the strategic decision making of the company. To evaluate the effectiveness of logistics integration to the strategy of the company, the theoretical concepts from both areas are explained and combined. Subsequently they are applied to the company. Part of the work is an analysis of the …moreAbstract:
Bakalárska práca pojednáva o logistike firmy Unilever. Veľký dôraz je kladený na logistiku ako súčasť strategických rozhodnutí firmy. Posúdenie efektívnosti začlenenia logistiky do stratégie prebieha za vysvetlenia a prepojenia teoretických konceptov z oboch oblastí a ich následného popísania vo firme. Súčasťou práce je analýza rozhodnutia firmy integrovať riešenie európskych logistických procesov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50399
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Jitka Koubalíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
František Patráš -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Ivana Jakobeiová -
Strategie rozvoje podniku
Peter Blahyj -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Inovační strategie podniku
Iveta Kurucová -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Simona Jančíková -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
Marek Gubala