Radovan Sahánek
Bakalářská práce
Logistika firmy Unilever
Logistika firmy Unilever
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o logistice firmy Unilever. Velký důraz klade na logistiku jako součást strategických rozhodnutí firmy. Posouzení efektivnosti začlenění logistiky do strategie probíhá za vysvětlení a propojení konceptů z obou oblastí a jejich následného popsání ve firmě. Součástí práce je analýza rozhodnutí firmy integrovat řešení evropských logistických procesů v Hub Katovice.Abstract:
This bachelor this discusses the logistics at Unilever. A considerable attention is paid to logistics as a part of the strategic decision making of the company. To evaluate the effectiveness of logistics integration to the strategy of the company, the theoretical concepts from both areas are explained and combined. Subsequently they are applied to the company. Part of the work is an analysis of the …víceAbstract:
Bakalárska práca pojednáva o logistike firmy Unilever. Veľký dôraz je kladený na logistiku ako súčasť strategických rozhodnutí firmy. Posúdenie efektívnosti začlenenia logistiky do stratégie prebieha za vysvetlenia a prepojenia teoretických konceptov z oboch oblastí a ich následného popísania vo firme. Súčasťou práce je analýza rozhodnutia firmy integrovať riešenie európskych logistických procesov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jitka Koubalíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
František Patráš -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Ivana Jakobeiová -
Strategie rozvoje podniku
Peter Blahyj -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Inovační strategie podniku
Iveta Kurucová -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Simona Jančíková -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
Marek Gubala