VYUŽITÍ NÁSTROJŮ ONLINE MARKETINGU VE VYBRANÉM HOTELOVÉM ZAŘÍZENÍ – Dominik Žák
Dominik Žák
Bachelor's thesis
VYUŽITÍ NÁSTROJŮ ONLINE MARKETINGU VE VYBRANÉM HOTELOVÉM ZAŘÍZENÍ
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu nástrojů online marketingu využívaných v hotelu Holiday Inn Brno. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V úvodu teoretické části jsou definovány základní prvky online marketingu spolu s jeho výhodami či nevýhodami. V následující části jsou popsány jednotlivé nástroje online marketingu a jejich využití, které jsou posléze analyzovány v praktické …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of online marketing tools used in Holiday Inn Brno Hotel. Thesis is divided into a theoretical and a practical part. Online marketing basics together with its benefits and disadvantages are defined in the beginning of the theoretical part. In the following part, online marketing tools and their functions are described and later analysed in the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/rxyp8b/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁK, Dominik. \textit{VYUŽITÍ NÁSTROJŮ ONLINE MARKETINGU VE VYBRANÉM HOTELOVÉM ZAŘÍZENÍ} Online. Bachelor's thesis. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2019. Available from: https://theses.cz/id/rxyp8b/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy
Egor Shaklein -
Konfrontační reklama v konkurenčním boji
Anastasia Zakharchenko -
Sémiotika a reklama
Alena ZAORALOVÁ -
Novodobá reklama a její netradiční formy v praxi
Tomáš Bittner -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Žák, D.
11/4/2019
Palát, M.
6/5/2019