Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience – Ha Vi Phanová
Ha Vi Phanová
Bachelor's thesis
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Digital marketing as a tool for improving brand experience
Abstract:
Používání digitálních nástrojů za účelem propagace produktů nebo značek v průběhu posledních několika letech vzrostlo. Digitální marketing si v tomto odvětví vydobyl své pevné postavení. Otevřel dveře novým způsobům propagace podnikání a pomohl značkám začít využívat kreativní způsoby, jak nalákat zákazníky. Pro posílení účinku digitálního marketingu byla vyvinuta řada digitálních nástrojů. Jedním …moreAbstract:
Usage of digital tools to endorse products or brands has risen over the years. Digital marketing has earned its place in the industry. It has opened the doors to new ways of promoting business and it has helped the brands to dabble into creative ways to entice customers. A variety of digital tools have been developed to strengthen the effect of digital marketing. One of the most prominent tools is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: Bc. Jaroslav Malina
- Reader: Vladimír Rejlek, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PHANOVÁ, Ha Vi. \textit{Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ry0w2n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
Karolína Popková -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights