Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience – Ha Vi Phanová
Ha Vi Phanová
Bakalářská práce
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Digital marketing as a tool for improving brand experience
Anotace:
Používání digitálních nástrojů za účelem propagace produktů nebo značek v průběhu posledních několika letech vzrostlo. Digitální marketing si v tomto odvětví vydobyl své pevné postavení. Otevřel dveře novým způsobům propagace podnikání a pomohl značkám začít využívat kreativní způsoby, jak nalákat zákazníky. Pro posílení účinku digitálního marketingu byla vyvinuta řada digitálních nástrojů. Jedním …víceAbstract:
Usage of digital tools to endorse products or brands has risen over the years. Digital marketing has earned its place in the industry. It has opened the doors to new ways of promoting business and it has helped the brands to dabble into creative ways to entice customers. A variety of digital tools have been developed to strengthen the effect of digital marketing. One of the most prominent tools is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Bc. Jaroslav Malina
- Oponent: Vladimír Rejlek, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
Karolína Popková -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong
Název
Vložil
Vloženo
Práva