Vývoj trhu osobních automobilů v EU v období hospodářské krize 2007 až 2012 – Radek Hampl
Radek Hampl
Bakalářská práce
Vývoj trhu osobních automobilů v EU v období hospodářské krize 2007 až 2012
Development of passenger cars market in EU during the period of economic crisis in the years 2007 - 2012
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje vývoj trhu osobních automobilů v EU v období hospodářské krize mezi lety 2007 až 2012 a je členěna do tří hlavních kapitol. První část práce se zabývá popisem vývoje trhu osobních automobilů v období před hospodářskou krizí, přičemž jednotlivé podkapitoly se zaměřují na význam trhu automobilů pro HDP, export a zaměstnanost v členských státech EU. Druhá kapitola představuje …víceAbstract:
This bachelor thesis analysis development of the automotive market in the EU during the period of the economic crisis in the years 2007 -- 2012 and is divided into three main chapters. The first part of the thesis describes the development of the automotive industry in the period before the economic crisis, whilst individual subchapters are aimed at the importance of the automotive market for GDP, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Eva Karpová
- Oponent: Irena Vrňáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40809
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Trh s osobními automobily ve vybraném regionu
Jan NOVÁK -
Trh osobních automobilů v Ruské Federaci a jeho perspektiva
Roman Fedosyeyev -
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Jan Kubín -
Ekonometrický model vlivu cen pohonných hmot na trh s osobními automobily
Jakub Chmelík -
Volba vhodného modelu automobilu kategorie MPV dle preferencí zákazníků
Jan Pekař -
Vstup automobilky Hyundai na český trh a její marketingová strategie
Michal Elšík -
Dopady finanční krize na celosvětový trh s automobily
Vít PETŘÍK -
Vliv specifik spotřebního chování na trhu osobních automobilů v Praze a v Moravskoslezském kraji
Michaela Mrózková