Thao Hoang Phuong

Bakalářská práce

Možnosti využití sociálních sítí pro salón Beauty Bar

Oppostunities of using social networks for beauty salon Beauty Bar
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na využívání sociálních sítí jako marketingový nástroj. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které jsou potřeba k pochopení teorie týkající se sociálních sítí a možnosti propagace prostřednictvím sociálních médií. Praktická část se soustřeďuje konkrétně na salón Beauty Bar by Bara K., který se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti moderního make-upu …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the use of social networks as a marketing tool. The theoretical part explains the basic concepts that are needed to understand the theory of social networks and the possibility of promotion through social media. The practical part focuses specifically on the beauty salon named Beauty Bar by Bara K., which focuses on providing services in the field of modern make-up …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 1. 2018
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Ondřej Havlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71850

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management