Konstantin BOCHAROV

Bakalářská práce

Česko-ruská jazyková interference v komunikaci Rusů žijících v České republice

Czech-Russian language interference in communication of Russians living in the Czech Republic
Abstract:
The object of our study was the interference processes which occur in the conditions of the bilingualism, with uncontrolled transfer of certain structures or elements of one language to another. The bachelor's thesis represents some theoretical aspects of this term, modern statistical data of the Czech Statistical Office are used in it. Particular attention is paid to interference (language transfer …více
Abstract:
Tématem bakálařské práce je česko-ruská jazyková interference. V práce se analyzuje interference v komunikaci Rusů, žijících v České republice, táke je popsán pojem interference z hlediska lingvistiky, vědy o jazyce. V materialu jsou používané nejnovější údaje Českého statistického úřadu. Zvláštní pozornost je věnována interferenci (jazykovému transferu) v situacích osvojování jazyka, pří přenosu jazykových …více
 

Klíčová slova

Jazyk rozdíly dvojjazyčných
 
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOCHAROV, Konstantin. Česko-ruská jazyková interference v komunikaci Rusů žijících v České republice. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.