Čtvrtletní práce z matematiky na 2. stupni ZŠ jako příležitost formativního hodnocení – Zuzana Pavlasová
Zuzana Pavlasová
Bakalářská práce
Čtvrtletní práce z matematiky na 2. stupni ZŠ jako příležitost formativního hodnocení
Quarterly work on mathematics at secondary school as an opportunity for formative assessment
Anotace:
Práce je po formální stránce rozdělena do 2 částí – teoretické a praktické.Teoretická část je rozdělena do celkem 3 samostatných kapitol a dílčích podkapitol. Cílem této části je položit teoretické základy pro praktickou část práce. První kapitola je věnována úvodu do problematiky. Ve druhé kapitole je popsána práce s chybou, která zahrnuje definici chyby, její druhy včetně druhů práce s chybou a práci …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13140
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Barbara Pospíšilová
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLASOVÁ, Zuzana. \textit{Čtvrtletní práce z matematiky na 2. stupni ZŠ jako příležitost formativního hodnocení}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Přírodovědecká fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ryf5qb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Fyzika / Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků
Tereza SACHLOVÁ -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Práce s chybou a zpětná vazba ve výuce TV na 2. stupni ZŠ
Tomáš Dvořák -
Práce s chybou ve výuce matematiky na II. stupni základní školy
Anna Zahálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
9. 9. 2021
Kohout, J.
9. 9. 2021