Mgr. Jan POSPÍŠIL

Bachelor's thesis

Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava

Analysis of Marketing Communication in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s. r. o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke …more
Abstract:
This bachelor´s final project analysis Marketing Communications in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava. It clarifies the determination of Marketing Communications, and describes situation on textil market in Czech Republic.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2638

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POSPÍŠIL, Jan. Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.