Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava – Mgr. Jan POSPÍŠIL
Mgr. Jan POSPÍŠIL
Bachelor's thesis
Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava
Analysis of Marketing Communication in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s. r. o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke …moreAbstract:
This bachelor´s final project analysis Marketing Communications in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava. It clarifies the determination of Marketing Communications, and describes situation on textil market in Czech Republic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2638
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POSPÍŠIL, Jan. Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh
Jan DUDA -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Význam Hannah Arendtové a její koncepce propagandy a komunikace v totalitárních režimech
Jana Žáková -
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
Veronika Schauerová